.
Latest News

Negar Kincet...

13 Aug 2014 , Posted by Unknown at 01:00






Jono : Oiii loi...dri menai kau..begurau kituk bah..gi bagak acara TV tu
Uju aloi : baru pulang dari maik laptop ke toko gi..acara apai bah.penasaran aku tuk
Nonton am uju aloi dgn jono di rumah nya...emang bagak acara e..tik nama kakah ketawa 
kami 2 tau mulah antu jom tenang tiduk siang ari..
Gik asik2 nonton..kok idong uju enciom bau jom nyaman..mantau ke arah jono 
dudok e macam jom tenang..kadang2 nekan perot nya
Uju aloi : ikau ngapai jon..dah macam piak dudok jom tenang..
Jono : adoooh...keti deh medah ikau loi..aku tu dah jom talah negar gi..jd terpaksa am
Uju aloi : terpaksa apai gi? 
Jono : aku tekincet dalam selewar tu loi...
Uju aloi : saja banga kau no..ngapai jom belari ke wc..pantas aku dari tedi enciuom bau jom nyaman
Jono : keti nak ke WC..yang maik acara di TV medah "pemirsa..jangan beranjak dari tempat duduk anda..kami akan kembali"
eend keti am aku nak ke WC dah diretak macam nya
Uju aloi : ancor ikau tu no..kasa am aku pulang..
From Poro Ro(Laman Bejantoh Bahasa Ulu)

Currently have 0 komentar:

Leave a Reply

Post a Comment

trima kasih sudah berkunjung dan memberi komentarnya, jangan lupa follow...

Followers

Copyright 2009 - ncek minah meradang .. All Rights Reserved.
FalknerPress Template by Blogger Templates. Original Design by CamelGraph Modified by Abu Farhan