.
Latest News

Edisi 17 Agustus

5 Sept 2014 , Posted by Unknown at 01:38

Merdeka...merdeka..tedinga ingan orang gila nya
Uju yg ninga e pun jadi semangat..uju lalu nimpai nya
Uju aloi : Oiii bo..kituk bah.
Orang gila : hahaha..ngapi loi..pedeh kakiku yg kena rodoknya dah baet

Uju aloi : syukor am..pas 17 agustus tu..duan nak ngapai bo
Orang gila : jomsik am loi..aku tu hobby amat nak nerpel burong.
tu aku dah mulah terpel..boh kita ngimpok burong
Uju aloi : aah jom kah bo..cba am kalau mikir yg lain bah bo..tu nak munoh burong
Orang gila : haaaa nya am..aku tu sbenar e dah jom ga gila gi loi..ada niat ku nak nikah
Uju aloi : nya bagak bo..tu aloi nak tanya duan kalau benar2 nikah nanti..
kira2 malam pertama nak ngapai ja..
Orang gila : aku suka kalau kau betanya piak..pertama2 aku rengkuk bini ku
aku cium2 lo...aku lepas selewar baju nya
Uju aloi : haaaa..terus bo kalau dah nya..aloi kira duan dah agak normal tu
Orang gila : aok dinga luk..abis ku buka smua slewar baju e..
aku buka BH dengan Kolor e..
Uju aloi : asiiik...abis nya bo..cepat am cerita
Orang gila : abis nya..aku amik karet kolor e..aku pakai untuk mulah terpel gi...hahahah
Uju aloi : adooooh...aloi kira duan dah normal..upa gi gila...ancooor
Orang gila : hahahahahaha.........
Orang gila tu lalu pegi sambel ketawa2...lanjut enciak2 di jlan medah " Merdeka..merdeka"(*Pororo)

Currently have 0 komentar:

Leave a Reply

Post a Comment

trima kasih sudah berkunjung dan memberi komentarnya, jangan lupa follow...

Followers

Copyright 2009 - ncek minah meradang .. All Rights Reserved.
FalknerPress Template by Blogger Templates. Original Design by CamelGraph Modified by Abu Farhan